niedziela, 2 grudnia 2012

Deser specjalny, czyli płonące lody malinowe z owocami olszyny


„Marzycielka”


Ludzie zwą mnie Marzycielką.

Ciekawe dlaczego?
Może dlatego, że…
Na ustach noszę uśmiech,
Na oczach różowe okulary;
Nigdy ich nie ściągam.

Ludzie zwą mnie Marzycielką.
Ciekawe dlaczego?
Może dlatego, że…
Widzę niewidzialne,
A Wyobraźnia jest moją przyjaciółką;
Nigdy mnie nie opuszcza.

Ludzie zwą mnie Marzycielką.
Ciekawe dlaczego?
Może dlatego, że…
Ścigam się z ptakami,
Uciekam przed Grawitacją;
Nigdy mnie nie złapie.

Ludzie zwą mnie Marzycielką.
Ciekawe dlaczego?


************************************


„Miłość"

Miłość
To taka okropna choroba

Motyle w brzuchu
Nogi z galarety
Co chwilę atak serca

A w głowie tylko
Ta twarz
Ten uśmiech 
To spojrzenie 
I nic więcej

Miłość
To taka okropna choroba

Raz zachorujesz
A nigdy nie wyzdrowiejesz

Nie ma
Ani lekarza
Ani szpitala
Ani lekarstwa

Jest tylko
Ostrzeżenie
Uważaj!
Zarazić się można nie tylko drogą kropelkową!


Ania "Buba" Olszewska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz